torsdag den 19 nov

Idag har jag vart på den tråkiga soc och gått igenom mitt bidrag...(Jag vet ju iallafall att jag går på alla som jobbar och som betalar skatt)men jag ska få mina pengar nästa vecka.innan den 27...jippi... men hade ju hellre önskat att jag hade ett jobb...men det är ju inte så lätt i dagens läge...sen åkte jag hem till A och dracka kaffé och ssen satt vi o tjötade...vi tände lite levande ljus o hade mys,pys...sen kom F hem från sitt jobb han gick in o duschade..sen kom P han ville dricka lite kaffé och sen satt vi o fikade..sen skulle A och F fälja med oss hem för dom skulle få toalettpapper vi gjorde en byteshandel...dom fick papper och vi kaffé...sen gick A och F hem igen...jag satte mig vid datorn...kollade alla mina mejl..och sen gick jag in på min farm...men inget var knappt klart bara mina kor...snyft...min säd är inte färdig ännu...men nu ska jag sätta mig o kolla andras blogg se vad det har hänt för nått kul... sen ska jag kolla på filmen prästen...kommer väl in sen o skriver nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0