Torsdagen den 26 nov

Idag gick jag tll A och drack kaffé sen gick vi ner till stan för vi ville inte bara sitta hemma och glo rakt upp o ner som 2 idioter...vi kom ner till stan vi mötte upp pappa han gav mig 400 för jag skulle köpa någon tröja...sn gick vi mot stan vi gick in på kappahl och kollade lite.sen gick vi till lindex och sen till glitter...sen till oxy en smycke,piercing affär...sen gick vi till åhlenshuset skulle kolla på en tröja.men det fanns ju inget roligt...så gick vi över till HM men det fanns ju ingt heller...sen gick vi till ur och penn.men ittade inget där heller..sen skulle vi gå ill kappahl igen o jag skulle köpa en tröja där...så presic när vi skulle in genom dörren mot rulltrappan såg vi (LAILA)hon sa hej o tjötade på som vanligt....orka.... sen skulle vi med henne o kolla på ett par skor på din sko... en var vi där ett tag med henne...sen stod vi utanför kappahl igen... vi bytte nummer... men sen sa vi att vi måste vidare så att vi kan komma hem... sen gick vi och köpte min tröja A hittade en jätte fin lila lång tröja med lite silvrit tryck uppe vid halsen...den kostade 279 plus att jag hade 25% rabatt jag köpte ett lila armband med...nu fattas bara ett par skor,thigts...sen är jag klar för att gå på 10 års jubileumet på the river...sen kom vi till ica maxi agge skulle köpa julkort,kattmat...sen kom F dit han slutade tidigare...så vi köpte lit mera saker.sen gick vi hem till A och F sen köpte vi pizza...det var gott inte ätit det har jag inte ätit på jätte länge...mmmmmm vad gotttttttttttt...nu ska jag sova...godnatttttttt allllllaaaaaaaaaa.....te ammmoooo...beso.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0