Äntligen

Idag ska man ju äntligen hem
men jag ska ju inte åka föränn klockan 22:45 framme kl 04:45 men det känns ändå skönt att få komma hem igen
känns som en pina dessa dagarna jag har vart här
har haft en som har vart som ett plåster på en hela tiden efter att han har kommit hem från sitt jobb
tafsar och ska hålla på.hjälpte ju inte att man sa till heller
hatar när inte man får vara i fred
och imorgon så kommer jag att få träffa KIM igen,vi ska väl sitta hemma hos mig o dricka lite o lyssna på musik och bara umgås som vi brukar
jag försökte få dit lite folk men ingen som ville men.men that´s life
fan vad jag har saknat honom när jag har vart här,inte för att vi inte har
snackat med varann det har vi gjort varje dag.på msn eller på sms
jag vill och verkligen tror att det kommer att bli nått mellan oss
så småningom,ska bara ge honom lite tid att förstå vilken underbar tjej jag vekligen är som bryr sig om honom
när han har kommit till ro i sin lgh och allt annat
men jag är ju där o stöttar han om det behövs
och han vet att jag alltid finns där för honom om han skulle behöva mig mitt i natten
eller nått sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0