f*n

Idag har jag vart på kyrkan med pappa gratis fisk soppa,och så fick vi en massa gott i matkassen,skinka,korv,ost,bröd
och sen gick jag direkt hem till A
sen åkte jag med X o A till netonnet
A skulle köpa en koppling till sin dator
sen åkte vi hem till A o F
då fick jag reda på att XX inte skulle komma på min HALLOWEEN fest bara för att
XX tror att jag ska stöta på X
bara för att jag följde med X in på toan med A på liljas fest
men det var ju inte bara jag som gjorde detta
A var med mig där inne med
AA,L,O var också med han där inne
så jag fattar ju inte vrf XX bara är på mig om detta och ingen annan
trodde att det skulle kunna vara kul att ha en fest som alla kan ha roligt på
menmen
sen fick jag ett sms av kim som var mindre roligt..orkar inte skriva om detta här
sen åkte vi till sturehallen
grabbarna skulle spela match sen åkte vi hem till A o F igen sen kom X o hämtade mig o A
för vi skulle hem till mig A ville låna transportburen till MORTEN
han ska bli av med sina bollar imorgon.
satt vi där o tjötade lite med S sen åkte X o A hem till kinna...
Sen kollade jag på bonde söker fru
och sen kollade jag på oskyldigt dömd

ha det så gott alla


Kommentarer
Postat av: iidaa

jag är inte på dej hela tiden om festen. jag anser bara att jag har jobbigt nog och ens träffa J vanligt hemma hos han. Så om någon är på honom kommer det vara skitjobbigt..

Men tydligen har du bara skojjat om det, men den kommentaren om att du kan få honom bara du vill tärde hemskt på mej!

2009-10-22 @ 20:22:54
URL: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: nettan

nej men du är på mig hela tiden om att jag försöker ta J det räcker,jag vill inte ha honom.hade jag velat det så hade jag väl gjort allt för att få honom igen..vi är bara vänner inget annat..kommer inte bli nått mera mellan oss heller så att du kan vara lugn...

2009-10-23 @ 08:39:02
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0