Lördag 3 okt

Vad ska man göra idag då sitter o väntar
på att min snutt ska komma in på msn
han håller på med lite saker hemma innan han ska till sin bror
han ska dit o fira sin brorsdotter hon fyller 2 år
idag ska jag få besök av kim.han ska komma hit o
tjöta vi ska sitta och dricka.
han behöver prata ut om vad som verkligen hände med oss
förra gången
det var jag,kim o pappa
vi satt o drack men bara jag o kim,pappa skulle upp till paula senare på
kvällen så han ville inte dricka då
vi hade det jätte trevligt
lyssnade på musik o bara umgicks...
han sov över på soffan med diesel vid hans fötter
han åkte hem sen vid 9 på morgonen
nu har man ju fått en förklaring till allt iallafall
så nu är vi goda vänner som kan tala med varandra om allt
så det var en lyckad kväll och jag blev skitfull...
men men det ska man ju bli någon gång med....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0