Sms till P

så nu har jag gjort slut med P
det var ett jobbigt beslut men det var det bästa som jag kunde göra just nu
För jag hittade ett kärleksbrev i han byrå låda när jag skulle lägga ner hans tvätt
och det var skrivet till en tjej i utlandet
om att han älskar henne o vill dela sitt liv med henne
och att han hade betalat henne pengar för att komma till honom
och detta brevet var skrivet och skickat den 7 och den 8 okt
2009
så det var ju det bästa jag kunde göra
det sista han sa till mig när jag skulle stiga på bussen var
jag älskar dig
men jag fattar inte hur han kan stå o säga detta till mig om han älskar en annan tjej
också
men han sa till mig att det var ett gammalt brev men jag sa till honom att det var ju konstigt
att du skickade detta till henne bara några dagar innan jag skulle komma
jag sa att vi kan vara vänner men that´s is
men jag fick inget svar tillbaka sen
så han är nog arg,ledsen,på mig
men vad skulle jag göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0