stockholm

Så idag är det äntligen onsdag
och imorgon kväll ska man ju äntligen hem
dessa dagar har vart en stor pina för mig
känner att jag är så obekväm i hans närhet
får bara en massa rysningar i kroppen när han tar på mig
hjälper ju inte säga till honom att man inte är på humör heller
tar det ett tag så kommer han igen o ska tafsa
fan jag hoppas att denna dagen kommer att gå fort
så att det kan bli torsdagskväll
åker ju hem klockan 22:45 framme 04:45
så det blir att sova på bussen
så att man är pigg sen på dagen o kvällen
jag ska till bolaget,och köpa vin
ska till netonnet och hämta min nokia
den har kommit tillbaka från lagning nu
hoppas att den kommer att funka nu.
så att jag kan få börja använda mitt andra kort jag har som bara ligger just nu
sen blir det väl att greja lite hemma
duscha,raka sig.mm
sen får jag ju hoppas att kim kommer
känner att jag behöver honom mera än nånsin nu..
och jag vet att han ställer upp
nu ska jag ta på mig o kolla om jag kan hitta till ica maxi.fan vad det är skönt väder ute solen lyser och det är 10 grader i solen.
peter sa att det var snö idag inte så kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0