stockholm

nu sitter man här igen
o P är på jobbet
känns hur jobbigt som helst nu att vara här
men jag vet ju att jag kommer att såra han som bara faaannn
för han säger att han älskar mig o vill dela sitt liv med mig
men jag gillar ju honom väldigt mycket med
men jag gillar en annnan person mera
that´s life som han brukar säga
men jag ska ta det lungt denna veckan jag ska vara
här jag kommer inte palla att säga nått just nu.
jag kommer att ta det efter helgen som kommer
men i helgen kommer jag ju träffa babe igen
säger inget namn för det vet alla vem det är ändå
så nu längtar jag ju bara på att det ska bli torsdags kväll
så att man kan sätta sig på bussen hem...
får se vad som händer denna helgen om det skulle bli fest
hos jimmy o sen stars...
vore kul om det hände nått
men ska inte bli lika full som jag var i helgen
blev ju lite för möö
men jag hade ju inte ätit nått hellre
that´s life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0