Tisdag

Nu sitter jag o kollar på cellisten på min dator
laddade ner den o prästen..plus alla johan falk som alla pratar om
jag kollade på en jävla grym film härom dagen
drag me too hell
den ska ni se om ni inte gjort detta...
ska väl en sväng till agge idag o hälsa på
har ju inte vart där på ett tag
tjöta lite skit..
kanske dricka lite kaffé
bara så tråkigt att sitta hemma..
och så är det ett skitväder ute med...
men,men.
ska ringa till AB Bostäder sen klockan 13:00 ska skriva in mig som sökande
fan vill ha en egen lgh nu
så att man kan få lite privat liv
orka bo hos pappa i all evighet
man kan ju inte ta hem vem man vill
senare idag ska jag sätta mig o skriva lappar till garnnarna
om att jag ska ha halloween fest den 31 okt kl 19:00
fan vad det ska bli kul o träffa alla igen o bara umgås...och bli fulla
haha,haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0