Torsdag 1 okt

Idag är det en ny månad
och soc ringde mig idag o sa att jag skulle
få en rekvisita på 266:-
så att jag kunde handla nått att äta under helgen
så jag fick gå dit o hämta den runt 11:30
sen gick jag till ica city i knalleland
fick ju ganska mycket för dom pengarna
men inte för att jag har någon matlust,är inte ett dugg
hungrig
men jag tror att det är för att jag saknar min P så
mycket
men det är ganska okej att vara kär.
en konstig känsla man har i magen,men det är ju underbart
trodde aldrig att jag skulle känna så här igen
efter att M dumpade mig jag som var så kär i honom
men nu saknar jag ju inte honom ett dugg
vi är bara vänner
han har sitt och jag har mitt
snart så kommer min snutt in på msn
vi ska prata idag igen som vanligt samma tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0