Torsdag

Idag har jag vart nere i stan med pappa,paula,vi var en sväng inne på bingon,pappa och paula vann hela tiden 400,300,600,800,1000,flera ggr men ine stackars mig som verkligen behöver detta just nu..funderar snart starkt på att ge mitt kor tillbaka till martin igen för jag hade en räkning på 1664 denna månaden.men det är ju bara för att jag inte haft mtt andra nummer igång,då jag inte haft en telefon tll detta,men jag ska skaffa mig ett omviq kompis kort o fylla på detta med det högsta belopp som kan hittas för de kommer ju att bli billigare sen på mitt andra kort då...eftersom dom flesta har comviq. men,men bara at fjäska med mitt ex o gulla lite... sn var jag en sväng hos A o F där var S och vi pratade o festen lite granna..försökte tjata på F om att han skulle vara utklädd då alla andra kommer att vara detta..men han vile inte..men det kan ju hända mycket innan dennadagen kommer..haha.nu sitterjag hemma o pratar med AA på msn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0