Hmm

Jag får väl skriva nått var ju några dagar sen man skrev nu
Vi var ju på fest och den började ganska dåligt
rena lipkalaset
hehe
men sen blev det ju mycket bättre
spelade med andra ord,gick ju sådär
sen så sjöng vi kareoke
sen så åkte vi ut på en lite crusing med P det var ju helt dött i Skene,Kinna

ja sen så har det ju inte hänt så mycket annat dessa dagarna
har vart nere i stan o suttit i det fina vädret

igår kom A,J,C,L

J skulle hjälpa S med att få in internät
men J måste installera om hela hans dator
så det kommer han in o gör imorgon
sen igår åkte jag ner till stan o postade mitt brev till C
får se när han får det

sen så åkte jag upp till A,F
vi drack kaffe på balkongen det var så varmt och skönt
sen så höll dom på att tvätta

sen gick vi ner till Maxi
F skulle handla
såg vi L
hehe

så idag ska jag upp till kyrkan kl 11:00
hjälpa B med soppan
Får se vad det blir för gott idag
sen blir det hem några timmar

Sen blir det kvällmöte,Allsång kl 19:00-21:00

sen blir det hem o sätta sig här o kolla runt ett tag...kolla nån film...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0