hmm

idag åkte jag upp till A hon skulle följa med mig till sjukhuset
så att jag kunde få bort mitt gips o mina stift
trodde det skulle göra väldigt ont när dom skulle dra ut dom
så jag höll i As hand
men det kändes inget
bara när dom skulle ta stygnen
sen så åkte vi ner mot stan o jag o A satt o prata om K-K om att det var ett tag sen jag såg honom
så såg vi honom gå med sitt ex mot södra
det var det värsta jag sett på länge
han såg långhårig ut o hade konstiga kläder o såg ut som en jag vet inte vad
han var ju inte lika snygg nu som innan

hmm

sen så tog vi bussen upp till kristineberg
sen så satte A på kaffe vi drack o åt kringlor

sen så kom F hem...

sen så skulle jag till knalleland o möta pappa
så A och F följde med
så vi tog bilen
F gick in på willys o köpte cigg åt A
och sen gick vi in på öb
och sen på seconhand

sen satte vi oss uta för att vänta på pappa
men han var ju så seg...

sen så gick vi in på elgiganten,onoff,clas-olsson,kjell o company
sen till bolaget sen körde A hem hos

sen kom jag hem skulle tvätta
tvätta 4 maskiner o fick det torrt inom fyra timmar

sen kom pappa o fråga om jag ville ha kaffe o mackor
så gick in åt lite så nu sitter jag här

händer ju inte möö

Tack A för att du följde med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0