Onsadag/sopplagning/kvällsmöte/vet inte vad folk kommer tycka om mig efter ni läst detta

Idag var jag o hjälpte B med soppan
eller det var väl jag som gjorde nästan hela soppan
själv för B sprang runt o velade:)
jag smaksatte o alla var så nöjda dom undrade vem som hade gjort den och då
sa B att det var jag..så jag fick så mycket beröm...:)
dom sa att detta var den godaste soppan hitills
jippi



 sen så skulle vi städa o diska jag diskade en hel del för
diskmaskinen var helt full men det gick ju ganska fort
sen så åkte jag hem...
bytte kläder sminkade mig o åkte ner o satte mig i stan...
var så skönt väder ute.
sen så tog jag bussen upp till trandared
möte kl 19:00
jag hade ett litet pirr i magen när jag klev in genom dörren
först var det lovsång och sen så delade P ett litet ord sen så fortsatte
lovsången
sen så tog partor G över...
det var då allt hände det var en så enorm kraft och en sån stor kärlek
i rummet
pastor G kom fram till mig o sade att J säger att han älskar dig
och att han är här för dig ikväll
och jag bara kände hur mitt hjärta slog fortare och fortare
jag blev helt varm i hela kroppen
och jag började att gråta
hon sa att J säger att du kommer att bli frälst i
kväll
och mina knän blev hel svaga kunde knappt lyfta dom..
hjärtat slog fortare o fortare
och tårarna bara rann
jag hade ett lugn inom mig
Men J var inte bara där för mig han var där för J och B med..
J bor i huset och är en student
B är en utomstående som jag
vi fick komma fram till pastor G
vi bad frälsningsbönen ihop
sen så lade pastor G sin hand på mitt hjärta o då föll jag ihop
men det var för att hans kärlek/kraft var så stark..sen så låg jag där ett tag o sen när jag skulle resa mig var mina ben som gelé kunde knappt gå som om mina ben somnat
men det var en helt underbar känsla
så nu är jag ett guds barn
så nu har jag fått en massa systar och bröder
det var en helt fantastisk kväll,redan idag känner jag mig som en gladare,och som en ny människa
Tack J det är din förtjänst 

Jag vet ju inte vad folk kommer att tycka o tänka om mig nu efter att ni läst detta
men om ni inte tycker om mig för den person jag är så är ni inte mina riktiga vänner



Kommentarer
Postat av: Agge

Du vet vad jag sa innan...Bara du trivs med det själv så är du samma person..puss

2010-04-15 @ 22:07:37
URL: http://unachicapocoloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0