Hårförlängning

Igår vad det ju äntligen dags att få sitt hår fixat
H ringde mig vid 11 och sa att jag kunde komma för håret hade kommit
så jag tog bussen och var där vid 11:45

lite förberedning av hår
fick sitta o ta ut några centimeter hår och ge till H så att hon kunde
fläta in det i mitt gamla hår

vi tog en middags paus och käkade en pizza som vi delade på
G bjöd oss på den han köpte den på Pinnochio i stan
men vad det var en stark sås(Chili)
man drack ju ganska mycket men gott ändå

sen var det bara att fortsätta
detta tar ju verkligen tid att göra
tog ungefär 7 timmar
men det var det ju värt

tycker att det blev mycket fint



Kommentarer
Postat av: iidaa

ska du ha flätor hela tiden?

2010-08-02 @ 01:50:39
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: weepee

Ja det kommer jag att ha eller om jag tar ut dom efter ett tag

2010-08-02 @ 19:14:03
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0