Shopping

Idag var jag ute och shoppade med A
vi satt och väntade på att K skulle komma ner till stan sen såg vi P
han skulle till P hon skulle till sjukhuset
sen så kom K så vi gick till barnvagnscentralen och kollade på lite vagnar och en säng
sen kollade vi på lite kläder men dom var så dyra där fast det var på rea

Sen gick vi till H&M
Kappahl
Lindex
Åhlens där köpte hon en body och jag köpte en liten söt body
sen så gick vi och käkade på kina restaurangen
dom hade buffè
sen så gick vi till
parken skulle vänta på K men han var på stadbiblioteket
så vi tog bussen hem till A
sen kom vi hem och jag kollade på våra fester som A hade på dvd
vilka tider detta var

sen kom F hem och han tog en snabb dusch sen åkte vi till
Farmors secondhand vid netonnet
jag köpte 2 sparkdräkter där
sen så åkte vi till öb och där hittade vi inget
sen gick vi till myrorna och hittade inget där heller
sen gick vi till H&M och kollade och sen till cubus där köpte jag en tröja för bara 37 kr
sen åkte vi hem och jag tog bussen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0