Sön den 29/8

Igår tvättade jag från klockan 08-12
sen så tog jag mig en dusch och åkte upp till sjukhuset
för P var där med P för hon hade spytt i nästan 4 dagar
men dom vet inte vad felet var men det var ju inga fel på hennes organ
dom gjorde en röntgen
tog gravtest och en massa andra prover det enda som var för högt var hennes sänka
men annars ok

sen så åkte jag till maxi köpte persikohalvor/päronhalvor och grädde
åkte hem till A/F/V/S/D/F/H/N/P
hon fick en tröja och ett par trosor som det stod you are my sunshine på
och ett litet gossedjur en gul kyckling i plysch
sen så åt  vi och kollade på  filmen liftaren
sen drog jag hem halv 7

kom hem tog en varm dusch kollade på en film the vulcano var ju skit bra den
Sen hade jag lite myspys med min man
inga detaljer:))

sen var det att sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0