Uppdatering

var ju ett tag sen jag skrev nått nu men har ju inte haft tid
jobbar ju varje dag så inte mycket tid för nått
man går ju upp kl 07:45 och går kl 07:25
kommer hem kl 18:00 varje kväll bara att äta och ta sig en dusch och sen umgås med min
älskling sen kolla på lite tv sen sova vid 11 inte mö till liv man har men det är ju gott att
ha nått att göra på dagarna
orkar ju inte sitta hemma o bara gå på soc
nu kommer man ju tjäna sina egna pengar så det ska bli skönt att få sin första egna
lön nästa månad
tror att det kommer att bli en go löööön

idag ska jag träffa A så att jag kan ge presenten jag köpt till den lille
eller lilla
men jag tror det blir en liten kille

men det får ju tiden utvisa
nu ska jag till tvätten sista nu sen är jag klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0