Äntligen

Nu sitter jag här hemma o bara väntar på att klockan ska gå lite fortare
ska ta en buss ner till resecentrum efter klockan 12
ska hämta ut min biljett
sen så ska jag köpa ett vaderat kuvert så att jag kan skicka den jävla mobilen
till puckot nere i spekeröd
nu kommer han vara ute ur mitt liv...

Men jag klarar mig utan honom...

sen så kommer bussen 12:52 sen bär det iväg ner mot gbg
längtar och pirrar i min mage
så att jag tror att jag kommer att krivera

jag lovar att jag ska uppdatera er..ta en massa bilder
jag kommer att sakna en viss person jätte mycket

behöver inte säga något namn för jag tror redan hon vet

Nu ska jag fixa lite innan jag ska iväg...

Kommer att sakna er

love you...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0