Äntligen

Idag har jag diskat och rakat mina ben
tat mig en dusch
kollat klart på filmen Beck jag började på igår

Så nu kommer min ÄLSKLING snart om ca 40 min
Han kommer med bussen

Sen ska vi möta upp pappa ha ska till kontoret
och skriva ett tidsbegränsatt kontrakt
på ett rum här där jag bor

Vi kommer att bli grannar
får se när han ska flytta in

Sen ska vi till Willys och handla lite saker
ska in på öb o kolla på dammsugaren M ska köpa i
nästa vecka
Hans gick i sönder igår
sen blir det väl ahem att laga mat och kolla på film och mysa

sen på lördag ska vi upp till A och F
umgås lite med dom
Ska se om det blir som vi planerat hos A och F
Ska ju fråga dom en mycket viktig sak...:)
sen blir det väl hem o kolla på film o mysa

Sen ska han ju hem på söndag:(
skriver mera på söndag om vad som hänt i helgen...



Älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0