Fredagen

Jag köpte en Michael Jacksson tröja idag på tuve torget för 100 kr
sen har vi vart på
backaplan
var o kollade i  butiken ametist grottan...fan vad snygga saker dom hade där...
Köpte en sak till A och till SI
jag köpte en ring till mig som skiftar i färg...
och så köpte jag en sak till min älskling
kommer en bild på denna sen...

Sen så gick vi till öb handla lite jag köpte 3 ljushållare till min
ljushängare
sen så köpte jag en rökelse med tillhörande pinnar

Sen åkte vi hem för vi skulle ut med Melissa

Sen så åkte vi med S och R till skivaffären Bengan i majorna
Älsklingen köpte 3 skivor

Sen så gick vi o tog oss en fika
jag tog varm choklad med grädde och en kokosboll
Älskling tog en cola light och en baguette
S tog sig en nymalen kopp kaffe o några små skorpor
R tog sig en stor capuccino och en kokosboll

Sen åkte vi till willys i tuve och handlade lite
vi ska äta räkor och crabbstick ikväll med mackor

Nu sitter vi o kollar lite på nätet


Detta var denna jag köpte till min Älskling

Love is feeling
I feel for you

Love is tender
Love is true
Love is the feeling
I feel for you
Love is incredible
Love is my feet
Always above the ground
Love is you and i walking hand in hand
Love is joy
Love is a fever
Love is you and i almays together
Love is the feeling
I feel for you



Denna köpte min Älskling idag
man kan lägga smycken i den
så söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0