Helgen

Jag vet inte vart jag ska börja så att alla ska förstå
Jag började prata med en kille på HP för en tid sen
han heter Mattias och är 34 år 35 år den 30 juni
bor i tuve i gbg
med sin golden retriver Melissa på 2,5 år
han är adopterad till sverige sen 1 år
hans ursprung är från början en indier
OBS
Men jag SKITER i vad folk tycker och tänker om hans hudfärg
Han är mulatt that´s it
så om det är nån som har nått att säga om honom så kom till mig
och säg det utan att gå en massa omvägar.
Jag vet redan 2 som inte bryr sig
Men det finns ju säkert en massa andra

men han är så charmig,snäll,försiktig,omtänksam
han har bruna ögon mörkt hår
han är ca 160 lång
väger ca 70

sen bytte vi msn
och sen bytte vi nummer
sen så började vi ringa varandra
så frågade han mig om han fick komma ner till mig i helgen...
jag sa att jag var lite osäker
och sa nej men sen så pratade jag med A och det var
hon som fick mig att ändra mig TACK A För att du fick mig på andra tankar

så han kom till mig på fredagen klockan 17:04 med tåget
med Melissa
denna helgen kommer jag ju aldrig att glömma
ångrar inte en sekund av dessa dagar
han skulle hem på Söndag
men han frågade om han fick stanna tills Måndag
så jag sa att det är helt okej...
vi har haft det så mysigt,kollat på filmer
vart ute o shoppat,vart i kyrkan vart ute på nya äventyr med Melissa...
i söndags så sa han att han är kär i mig eller rättare sagt lite försiktigt att han älskar mig
jag sa detsamma till honom
hade inga som helst förhoppningar för denna helgen
men blev till en helt underbar helg
så på söndagen bjöd han ut mig på tai mat på alla HJÄRTANS DAG
det var då vi blev ihop

så på Måndag var det inte kul att han skulle hem
när han sa hejdå och pussade mig o gick in o satte sig på bussen så skulle jag till bussen för jag skulle hem till
A då började tårarna rinna nerför mina kinder
fick ett sms av honom där det stod jag saknar dig redan min älskling...
Måndagskvällen pratatade vi på msn några timmar
han ska nog komma till helgen igen
Han saknar mig så
jag detsamma om honom

Jag har nog aldrig känt så här för någon annan kille innna
detta var nog ödet
Jag älskar verkligen honom
Hoppas verkligen att detta kommer att vara min livskamrat,själsfrände


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0