onsdag den 17 feb


Idag var jag en snabb sväng hos A drack en kopp kaffe
och sen så följde jag med henne till burken hon köpte cigg,och minisar
trodde att det var såna som en viss person använder i sin mun när han hånglar
säger inga namn
hehe
sen så gick jag ner till maxi skulle ta bussen ner till kyrkan
så satt A i bussen
vinkade så glatt
satte mig långt fram
ville inte sitta med A och gänget
pinsamt

han hade skickat sms till min andra mobil idag
och fråga om jag skulle till kyrkan
men jag hade ej den med mig
sen såg jag det när jag kom hem

blev en hel del sms till A idag
han sa att han aldrig slutat älska mig
och att han kommer att vänta 15 år om det skulle behövas
jag sa att då har du redan en tjej
han sa att det har jag kanske
men ingen som jag kommer att älska lika mycket som jag gör med dig
öh okej
men jag sa att jag inte var singel längre
han sa hoppas att han älskar mig lika mycket som jag gör
du kommer ju alltid finnas i mitt hjärta sa han
pinsamt

så har jag pratat med min ÄLSKLING
på msn sett honom på camen
var skönt att få se honom igen
saknat hans leende
snart kommer han till mig igen
bara 2 dagar kvar
längtar redan
fattar inte hur jag kan vara så galet kär i en jag bara pratat med i 2 veckor
<3ÄLSKAR DIG<3
Han sa något till mig idag som fick mig att gråta
han sa att han städat idag för att ha det fint när jag kommer i nästa vecka
men han sa att han kan aldrig få det så fint hemma
som så fin som jag är
dom orden gick rakt in i mitt hjärta
han har sagt till sina vänner nu att vi ska med till danmark den 12 mars
ska bli kul att hitta på nått med honom o med lite andra folk

jag har tvättat 2 maskiner idag med
gott det
så imorgon blir det att städa
diska
ska väl bara vara hemma o slappa imorgon
raka mina ben..mm
puss.puss






<3ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0