Shoppa

Idag blir det att åka ner till stan ta bussen till knalleland
köpa nått till min Älskling,har ju inte fått någon alla hjärtans dags present av mig
så jag tror att jag ska köpa en tröja med Metallica på
han ville köpa den sist men hittade en annan snygg tröja istället som lyser i mörker

sen blir det upp till kyrkan
äta gott o umgås
sen blir det hem lämna kassen
sen ner till stan och ska möta A
jag ska bjuda henne på en fika på vilket fik hon vill
får bli hennes alla hjärtans dags present
men ska kolla om jag kan hitta nått till henne i gbg när jag är där

sen blir det hem
packa
och sen blir det upp till kyrkan
dom ska ha möte med sång

sen vet jag inte vad som kommer att hända
kanske ZZzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0