1 jan

Idag har jag vart nere en sväng i stan
åkte till ica city i knalleland
köpte mig en kaffesil,en förlängningssladd
sen så köpte jag mig en toaborste,och en luktgrej man sätter i toan
sen så köpte jag mig en diskborste med svamp på...en sån man häller diskmedlet i...
sen så köpte jag lite annat
jag hyrde mig 2 filmer med...
my bloody valentine
great debaters
ska kolla på dessa idag eller imorgon...
ska ju lämnas innan kl 18 imorgon
men nu sitter jag o pratar med alex från spraydate
han verkar ju helt underbar
får se hur det utvecklar sig.han bor i malmö
han är 33 år
men får väl åka o besöka honom i malmö nån dag...han ska bjuda på bio...
får se sen vad som händer....vi har bytt nummer med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0