12 jan

Idag har det inte hänt så väldigt mycket
jag gick upp vid 11 satte på kaffé
satte mig vid datorn
pappa skulle komma runt 13
han skulle kolla några lgh här
så han kom ca 12:30 så han drack kaffé och sen så lånade han mitt busskort för att han skulle slippa gå
sen så kom han tillbaka klockan 16:00 då C från cernera skulle komma
så vi kollade och han bestämde sig för att ta ett rum..
och jag ska flytta imorgon till 1 våningen
ett mycket bättre rum slipper jag ju frysa,fanns 2 stora element och 2 stora fönster
så jag ska skriva ett nytt kontrakt imorgon innan jag ska till kyrkan kl 13.ska möta pappa vid radiohuset klockan 12 imorgon...
så nu kommer jag ju att slippa denna grannen
gott det
sen har jag kollat på en massa våra bästa år idag med,spännande just nu...
nu har jack dött i en bilolycka...jag är ganska mycket efter men,men
jag kommer ikapp mig snart om man bara kollar varje dag
och så har jag löst lite sökord idag med...
laddat ner lite filmer med...
ska kolla på en sen
A sa att jag skulle skriva så att hon hade nått att göra...
ska sätta ut filmen se jag ska se på...
puss
puss
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0