16 jan

Idag åkte jag till A och F killarna skulle på träning idag
när jag kom dit så var redan L där han sa knappt hej
men jag bryr mig inte längre
sen så kom Si,mini mi och J
J skulle inte vara med på tränigen han hade ont i sin mage så han skulle hjälpa A med spyro
sen så satte vi oss med våra sökordstidningar så som vi brukar på lördagar
sen så kom F och K hem
sen så drack alla kaffé och sen så gick vi ut
vi skulle ta oss en promenad så vi skulle ta en massa kort nu innan snön försvinner
så vi gick runt dammsvedjan och sen till maxi och sen så
skulle F och K och J handla sen så tog jag bussen
sen kom jag hem började fixa till nått att äta
blev rostat bröd med skina och senap en stor mugg varm te
sen så satte jag mig o kollade på en film
kommer att sätta ut den snart dom som ej sett denna film rekomenderar jag att se
var nog den bästa hittils jag sett på länge förutom this is it som jag såg igår
puss
o
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0