17 jan

Idag vaknade jag klockan 10:30 sen så satte jag på kaffé
sen så kollade jag färdigt filmen jag inte kolla klart igår..
sen så tog jag mig en dusch sen skulle jag
iväg till bussen vid halv tre för jag skulle till kyrkan
sen så satt jag där en 20 minuter så tog jag bussen hem igen
lämnade in maten
sen så tog jag mig en promenad till willys skulle köpa kaffé,smör,nudlar
sen så gick jag hem igen
kom hem gjorde lite nudlar och macka
sen så satte jag mig o kolla på en film
sen så började det fucking jävla brandlarmet att ljuta igen
var ju bara att ta på sig o gå ut igen..
vi stå där ute att frysa häcken av sig det var ju en kille på min vån
som lagade mat
kan undra om dom har gått någon matlagningskurs
för dom vet ju tydligen inte om att man ska använda fläkten
sen så kom ju securitas igen efter en kvart,sega som vanligt
men,men det börjar ju bli en vana nu att höra det ljuta
sen kom jag in slängde av mig mina kläder ställde mig i en varm och skön dusch igen...
fan det var så skönt..
älskar att duscha varmt,varmt,varmt
hade fullt 38 grader
gott
nu ska jag kolla lite jobb ska lämna in min ansökan till soc innan den 20 lika bra att kolla lite nu...
sen ska jag kolla färdigt filmen jag kollar på...
sätter ut den sen...
puss
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0