2 jan

Idag har jag inte gjort så mycket tog mig en sväng ner till stan för att lämna filmerna
jag hyrde på ica city.
sen så åkte jag hem höll på att frysa ihjäl
shit vad kallt vi har det här
faaan vill ju vara utomlands nu...
idag har jag pratat med A igen flera ggr
han verkar ju mera o mera intressant
kanske kan bli nått här...
vi ska snart träffas...
han bor ju i den stora staden malmö..
men där har jag ju jobbat så där hittar man ju...
han har en rottiz på 2 år med som heter Elvis Bichmark
får väl se om han ska komma till mig eller om jag ska ner till honom...
blir nog till honom jag ska.kul att komma hemmifrån lite
men blir ju inte inna jag får mina pengar
ska få ett bättre kort på honom imorgon och på Elvis med...när man pratar med honom får
man ju ett litet pirr i magen...
han har ju världens underbaraste röst...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0