27 jan

Idag har jag ver nere i stan åkte ner dit efter kl 10
gick till blomsteraffären
köpte en jättefin rosa blomma med en rosa hög vas
som jag ville ge till A
sen åkte jag med den till henne sen tog jag buss 15 ner  till stan
sen tog jag buss 2 upp till trandared
kom till kyrkan kl 12:55
sen så fick vi en väldigt god lax-torsk soppa
med morotsbröd med ost på
sen fick vi kaffe o bulle jag tog en kärleksmums
mmm
sen så tog jag buss 2 hem
sen var jag hemma en timme
sen åkte jag till A igen
sen kom F hem
A gjorde korv och makaroner
vi åt
sen så kom det andra gängen
SI,K,J,minimi
vi tjejer gick ner till sunhouse
vi skulle sola solarium
jag o A började
sen så var det SI,minimis tur
jag o A solade i 15 min
och minimi 8 min
det var så skönt att sola...
sen så gick jag till stan skulle ta bussen hem
men kom ingen innan 21:40 gick till ica city
köpte lite godis,dricka
stod sen o vänta på bussen
men då var det någon som ropade hej på mig
det var A och H
var ett bra tag sen jag träffade dom var senast när jag bodde i Rydal
sen så stod vi o tjötade lite granna
sen gick jag ner till södra skulle ta bussen hem...
sen kom jag hem
tände lite ljus
satte mig vid datorn
A skickade en massa spansk musik
men nu ska jag sova
ZZZZzzzz
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0