3 jan

Idag har jag vart så trött
jag blev ju väckt av mina fitt grannar klockan 04 inatt dom kom hem då...
sen så satte dom på världens jävla höga musik så att fönstren skakade
så jag försökte få hit securitas men dom håller ej koll på detta hus...
snyft...
så dom höll på till klockan 06.30 idag...så jag gick in på msn o satt o tjötade lite med mats
tills kl 06
så blev jag ju väckt klockan 10 av att A skickade till mig
han ville att jag skulle komma ut på msn innan han skulle ut på stan o kolla rean...
så det var ju bara att palla sig upp in på toa ta sig en snabb dusch sätta på kaffé
och sen sätta sig vid datorn..
satt en stund sen kollade jag på harry potter den gick på tv
sen skulle jag ju iväg till kyrkan
sen så åkte jag hem o packade upp allt som jag fick..
fick ganska bra saker
kaffebröd
bröd
skinka
dajm
mm
sen satte jag mig vid datorn en stund innan jag skulle kolla på en värsting till syster
den är ju så bra,är ju ett måste att se den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0