4 jan

Så blev man ju väckt inatt igen för fitt grannen klockan halv 3 på morgonen av att dom satt och spelade hög musik,och spelade nått jävla spel...
jag bonkade och skrek till dom att hålla käften..då sänkte dom ju lite men inte mööö
så jag somnade vi halv 6 tror jag...gäsp
så idag ringde jag till camilla hyresvärden
hon sa att hon skulle ringa med en gång...
så nu får man ju hoppas att det blir bättre orka ha det så här varje dag

idag vet jag ju inte vad som händer ska hem till pappa nu på förmiddagen o hämta min post
sen kanske det blir hem till A nu har ju F börjat jobba igen så...
ska köpa ljus idag med nu är mina slut.
kallt som fan här inne när jag inte har det tänt...
kollade på cold mountain igår med nicole kidman
den var ju riktigt bra den...verkligen sevärd
Inman(Jude Law) i den filmen är ju så het...Cold MountainCold MountainCold MountainCold Mountain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0