5 jan

Idag har jag vart hos A vi drack kaffé och fikade..
sen så satt vi vid våra datorer...
det var ju så kul,jag pratade med O idag på face och sen på msn
sen så fick jag se 2 kort på Os bror C han var ganska charmig...
men han såg ganska mycket äldre ut än O...
men snart kommer dom ju till sverige...
ska bli intressant att få träffa dom O har jag ju inte träffat sen 1 och ett halft år
vart har den tiden tagit vägen..
ska bli kul att få se hur hans bror är med...
sen så kom F hem sen så skulle vi åka till skene för A och F skulle få sina julklappar av K och L
sen satt vi där ett tag för F hjälpte K med att byta däck på hans bil...
sen åkte vi hem till SI och K fikade med nybakat muffins och nybakad tigerkaka...
mmmmmmmmmm
vad du är duktig syrran...
sen så åkte vi hem..
det snöade som fan
det var halt och svårt att se vägen..
sen så åkte A och F till maxi
så jag gick av där för jag skulle till bussen
jag höll på att frysa ihjäl det blåste ju så kallt i mitt ansikte..
sen kom jag hem tog en halvtimmes varm dusch,drack ett glas vin
så nu sitter jag och väntar på att M ska höra av sig om han ska komma till mig eller inte ikväll
men jag tror att han kommer att komma...
får se vad vi ska göra då...
sitta o tjöta en massa skit...
haha
ha det så gott allapuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0