Filmkväll med M

Idag kom M hit för att kolla på film med mig
Vi kollade på Johan Falk Leo Gaut
Sen kollade vi på Johan Falk National Target i ca 1 timme
båda var helt slut,ska avslute den någon annan dag
M hade ju vart uppe sen kl 05 för han jobbade till middag idag
Vi hade det jätte mysigt
satt och mööös med täcke
jag låg på hans arm

Men vi bestämmde båda att vi skulle sova på olika håll
Han sa att man inte ska ha bråttom

Det är ju faktiskt rätt
Allt behöver ju inte handla om sex
Jag har snart kännt M i 6 månader
Så jag tror att vi ligger på ganska samma våglängd

Nu ska jag bara vänta på att få ett sms av M att han har kommit hem välbehållen
sen ska jag sova gott och utan ångest
Hoppas jag att M kommer att göra med inatt

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0