flyttat

Idag åkte jag hem till A för att hämta henne vi tog bussen hem till mitt
hon skulle hjälpa mig att flytta mina saker
så gott att fått flytta allt nu..
TACK A du är världens BÄSTA...

Sen så följde jag med henne hem och sen så satt vi o tjötade lite
sen så tog jag bussen till stan för att sen ta bussen hem till Pappa
skulle låna en gryta av honom
så tog jag mera saker som var mina med mig

Sen så kom jag hem o satte lite fart med att pula,få undan
gjorde iordning i miitt skåp som A bara hade satt in allt i

Men nu är det så fint
Lyssnade på musik o fixa
trivs ju redan mycket bättre här nere
lungt och skönt

Ska bara kolla om M har lust nån dag att hjälpa mig med min byrå
som står hos Pappa ännu

Så fixade jag lite käk
nudlar och smörgås
sen så skickade jag över lite filmer till A på msn

sen fick jag ett tips om att IDA hade kommenterat mitt namn på ett inlägg kul att man blir AKLAGAD
för nått man ej gjort
men,men
that´s life

nu ska jag kolla på en film lägger upp den sen...
puss
puss


Kommentarer
Postat av: iidaa

Haha.. Att du var tvungen o göra ett inlägg om det innan du ens hade frågat mig är rätt patetiskt!

men men, de är löst (??)

2010-01-14 @ 22:51:28
URL: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis

2010-01-15 @ 10:44:46
Postat av: weepee

ursäkta mig vem är du som kommenterar med ett grattis utan namn...

2010-01-15 @ 23:28:41
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0