Hmm

Inte mycket att skriva här inte
idag har pappa vart här på en kopp kaffe vi diskutera lite saker
och så har P ringt och smsat mig flera ggr idag men jag orka inte svara
sen så har jag pratat en hel del med M idag
Vi har kommit lite närmare varann nu
vi skickar väl ca mellan 30-50 sms till varann om dagen
han skulle kommit till mig igår men han deckade vid halv 10 igår kväll.
så jag smsat med han idag med men han skulle på fest med sina polare ikväll
så han kunde inte komma o mysa med mig idag heller..
snyft
får se vad som komer att hända imorgon kväll
kanske kommer han hit då...
nu ska jag kolla på film ha det så bra
Har kollat på ett par slor jag ska köpa nästa vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0