18 mars

idag var jag på otopeden o skulle
kolla mitt gips efter att haft det i 11 dagar
hade tid 8.30 men kom väl in typ klockan 09
sen sitta o vänta där det kom en sköterska o klippte bort mitt gips
min hand var ju inte så fin
svullen o blålila
sen fick jag gå till röntgen kom in dit kl 9.22 sen fick
jag ta en ficka skulle ta en timme innan svaren kom till
ortopeden igen
gick o köpte mig en yougurt och en kexchoklad
o satte mig ute i korridoren
gick tillbaka till ortopeden efter en 40 min
sen fick jag sitta där o vänta tills klockan 11.30
sen kom jag in
fick sitta o vänta på min läkare
han kom runt 12
tittade på fingret,kände
sen sa han att jag skulle få ytterligare gips en vecka
och sen komma tillbaka men han skulle rådfråga med sina kollegor
om det eventuellt skulle bli operation omgående
för det hade blivit sämre med det gips som satt på
så han gick iväg o jag fick ett nytt gips
sen innan jag skulle gå kom han igen o sa att jag ska få en tid till operation
den 19-3 klockan 07 att jag var den som stod som först på listan på op
så han sa att jag skulle vara fastande efter kl 24 o tvätta mig i ett sterielt medel på morgonen
sen efter det åkte jag till ica o köpte fika
sen till soc o lämna in mina papper sen hem till A drack kaffe o tjöta lite
sen gick jag ner till stan skulle möta pappa
sen gick jag till ica o köpte en halv grillad kyckling
sen åkte jag hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0