Måndagen den 1 mars

Idag var jag ute med Melissa klockan 08-09
M låg o sov så gott

Sen så kom jag hem
M sov fortfarande så gott
väckte han vid 10

åt vi frukost sen så gjorde han sig iordning för att åka till sin
data kurs 12-15

så jag tog mig en promenad till willys o handlade lite
sen så kom jag hem tog o dammsög
Sen ringde A och vi rökte prata lite skit
sen så gick jag o Melissa ut igen kl 13:30-!4:15

Sen så kollade jag på ett avsnitt av våra bästa år
sen så kom M hem kl 15:00

sen så gick vi till willys o handlade
sen så kom vi hem o gjorde mat
kassler med potatissallad

sen så pusslade vi lite o jag gjorde nått mycket gott

bilder kommer nedan
Äter några för er med
A och SI



mmm så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0