Fredag

Idag gick jag ner till stan jag skulle hem till A o hämta min nya telefon
en sony ericsson w205 walkman telefon en riktigt grym telefon..
sen så satt vi där o drack kaffe o tjötade en hel del
sen så började det åska och regna som bara den
så jag fick låna ett paraply av A för jag gick ju idag
sen så mötte jag ju K i stan vi skulle hämta ut våra ringar
dom var så fina
sen så tog vi oss en promenad till stadsbiblioteket
för K ville scanna nått till sin systers man
men dom hade ej någon
så vi satte oss i lobbyn för det stod som spö i backen
men sen så gick jag hem o K tog bussen till sin syster
sen kom jag hem dyblöt fast jag hade paraply
sen så satte jag mig o lade in musik i min mobil nu har jag 222 låtar
sitter o kollar runt lite väntar på K att han ska komma
imorgon är dagen med det stora D:et

inte så bra bild men dom är i silver och i guld

min nya telefon w205


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0