Fredag


Idag tog jag o K och P oss en promenad ner till stan
det var ju Borås Vårmarknad
vi skulle kolla in lite bara sen skulle kolla på ringar
så vi gick in på Guldfynd
hittade ett par väldigt fina och snygga ringar
i Guld/Silver som endast kostade 698 för mannen o så var det halva priset för min så jag betalade
endast 349 för min
så nu ska vi hämta dom i nästa vecka på fredag
så vi ska ha en förlovningsfest den 22-5 kl 16

ser verkligen fram emot detta känner ju verkligen i mitt hjärta att jag o K är som gjorda för varandra

hanär ju en kristen kille o han tar förhållandert på största allvar
och han vet att jag är densamma


men det är ju bara synd att inte alla är lika glad för mig som jag är
man får ju bara höra en massa klagomål att det går för fort
hela tiden men jag vet väl vad jag känner i mitt hjärta

men denna gången är det ju ingen som kan stoppa min o Ks kärlek...


Kommentarer
Postat av: Kristina

Bry dej inte om vad andra tycker önskar er lycka till och ett jätte Grattis Kram <3<3<3<3

2010-05-15 @ 22:20:04
Postat av: weepee

Tack så jätte mycket...Jag bryr mig inte om vad folk kommer att säga om honom...Jag älskar honom för den person som han är oavsett om han är svart eller vit.Han älskar mig för den person jag är och det är ju det som är huvudsaken...han har ett varmt stort hjärta av guld<3

2010-05-16 @ 19:55:04
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0