hmm

Dags att uppdatera lite granna nu var ju ett tag sen jag skrev
fast det har ju inte hänt så väldigt mycket
vart med min älskling varje dag
igår skulle jag ha vart uppe i kyrkan men jag fick andra saker att göra så då skickade
jag ett medelande till B i kyrkan om att jag hade fått förhinder

och då skrev hon detta till mig

Vet du om att du andligt sett  är en liten baby
och att du springer omkring och gör allt som du själv vill
som det passar dig

Var rädd om dig!
Du skadar bara dig själv,om du gör sånt som du inte är vuxen för
Du behöver hålla dig nära Jesus och nära din församling
Du behöver dina syskon o dina andliga föräldrar
Vi saknar dig-Spring inte bort-Spring in i guds famn-Där är det tryggt

Blev ganska ledsen och sårad när jag läste detta för nu vet jag att dom inte
accepterar mig o Kingsly
dom har haft ont av oss hela tiden försökt att förstöra mellan oss med att kränka oss båda
så nu kommer jag ju inte sätta min fot där uppe
kommer att gå till Pingstkyrkan istället
Där respekterar dom olika kulturer iallafall och ser inte ner på folk där
Men det finns ju inget som kan stoppa min o Kingslys kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0