hmm

Känns som att jag är dålig på att skriva här

Men nu har det hänt ganska mycket i mitt liv
om jag ska ta allt från början nu så att alla fattar

Jag blev väldigt nyfiken på en man i kyrkan
varje gång vi såg varandra där så kunde vi ju inte släppa ögonen från varandra
men ingen vågade att ta steget vidare
så såg jag honom på tågstationen i förra veckan han satt med sin kompis I från växjö
samma sak där vi tittade på varandra som tusan men ingen vågade att gå fram o prata med varandra
sen så såg jag han i kyrkan igen söndagen samma vecka
pinsamt att se honom igen blev ju helt varm i min kropp
men så skulle han ju åka hem
men när jag kom ut till bussen stod han där
jag kollade på busslistan om när bussen skulle komma o han frågade mig på engelska om den skulle komma snart
öhh
 pinsamt
jag sa att den skulle komma snart
han sa att han har sett mig flera ggr i kyrkan o att han blev intrresserad av mig men ej vågade att prata med mig o sen sa han att han såg mig på tågstationen
sen var det ju bara att prata på så nu är vi ett par
kan ju inte fatta detta men det är ju verkligen en gåva från gud
jag bad om att en man skulle komma och vara vid min sida
så då sände han mig K
och detta tackar jag honom för varje dag
han är ju helt underbar,snäll,och han respekterar mig för den kvinna jag är
och han skulle aldrig kunna göra mig besviken,ledsen eller vara otrogen mot mig
jag bryr mig faktiskt inte om  vad folk tycker och tror om honom
Jag älskar honom av hela mitt hjärta det kan ingen stoppa
AMOR VINCIT OMNIA





LOVE YOU SO MUCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0