Lördag/Hässlefesten/Pingstkyrkan

Idag är det ju Hässlefesten
med marknadsstånd/Musik/Uppträdanden/MM
detta börjar klockan 09-21,hoppas inte att det blir regn idag det var ju inget kul väder igår
men vi ska bara kolla lite o umgås med P & P
och kanske träffa H & Y
Var ett tag sen jag träffade dom nu

Sen klockan 17 ska jag hem och duscha och byta om
ska till Pingstkyrkan klockan 19-21
det är lovsång idag får se om jag ska dit själv eller om jag får sällskap

Annars kommer det ju inte hända så mycket
efter kyrkan blir det hemgång
ska ju upp tidigt imorgon igen
Pingstkyrkan klockan 10-12

Idag är det en vecka sen man fick en ring på sitt finger
tänk vad tiden springer iväg
men det är ju tur det att det ej går sakta


Love You So Much


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du glömt att du har en blogg??

2010-06-04 @ 10:13:15
Postat av: weepee

nej vadå men har inte alltid tid att skriva händer ju inte så mycket vrje dag bara samma sak hela tiden hur kul e det att skriva då

2010-06-04 @ 10:34:07
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0