Onsdag

Idag tog jag o K bussen ner till skatteverket igen
men denna gången gick det som man förväntat sig
fyllde i en adressändring för K och ett annat
formulär
men nu får vi vänta på svar i ca 2-3 veckor
men det går ju ganska fort
får man ju hoppas
så att man kan börja planera

sen så tog vi bussen upp till P vi skulle fika med henne
sen satt vi där i några timmar
var ju så skönt på hennes balkong hon hade sol

sen så skulle hon iväg med sin mamma och handla och hämta upp S
så jag o K gick ner till bussen jag skulle hem
så han lämnade av mig vid bussen
sen tog jag bussen till maxi skulle handla
köpte kyckling och ris,glass och en chokladkaka passion för 10 kronor den stora
mums
sen åkte jag hem igen
skulle tvätta klockan 16-20
hade bara 2 maskiner

sen så började jag att fixa maten
och sen så gick brandlarmet
var ju ovanligt
fick stå ute i det fina vädret i en kvart
att man inte ska kunna laga mat utan att det går ett larm


Kommentarer
Postat av: Anonym

när är brölloppet??

2010-05-20 @ 16:34:56
Postat av: weepee

blir i sommar vem undrar?????

2010-05-20 @ 20:47:30
URL: http://weepee.blogg.se/
Postat av: Anonym

en som gillar läsa din blogg/

-men är det inte lite för snart?

2010-05-20 @ 21:27:50
Postat av: weepee

Okej det är ju bra att det är någon som gillar att kolla in den.

Jag tycker inte att det är för tidigt älskar man varandra och man vill ta det stora steget att gifta sig så tycker jag att man ska köra på jag är ju inte så ung och livet är ju så kort:)

2010-05-21 @ 07:56:01
URL: http://weepee.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner igen mig själv i dig, och hoppas verkligen att det kommer funka för er....

men jag har oxå gift mig i passionens hetta och det var mitt livs största misstag. :(

så vrf bråttom?!? förlova er och lev så ett år och se vad som händer..

Förlovning är som jag ser det en prövotid som man har under sällskapstiden. Visserligen har man här bestämt sig för att gifta sig, men det finns möjlighet att bryta det innan det är försent.

Ett giftemål är för livet som man inte ska ta lätt på och därför är det ett måste att man KÄNNA den man gifter sig med och du kan inte påstå att du och K känner varandra riktigt bra! för det gör man inte på en sån kort period.



all lycka till er men tänk dig för innan du tar det stora steget!!!

2010-05-22 @ 22:03:56
Postat av: weepee

Hej men jag vet att det inte skulle bli några problem om vi gifte oss för vi är båda kristna o tar detta på största allvar

så nu är vi ju förlovade det känns väldigt bra:)

jag lovar att vi ska tänka igenom detta innan vi bestämmer oss för att gifta oss:tack för din omtanke

2010-05-23 @ 20:42:30
URL: http://weepee.blogg.se/
Postat av: iidaa

Jag menar inget illa nu, men okej att ni är gifta och tar de på allvar, men inte säkert att det funkar om ni går för fort fram..

Ni är ju fortfarande nykära. Låt det bli lite vardag och se hur det känns när de uppstår något så ser ni om det är äkta kärlek! :)

Jag vill dig bara väl! <3

2010-05-27 @ 16:14:36
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: weepee

men vi är ju inte gifta ännu men i bara väntar på att få våra namn godkända nu,så fort vi fått det kommer vi att börja att planera med ett brölopp men vrf ska man vänta om man tycker att allt känns så rätt:)jag vet att du bara vill mig väl:)men inte många som vill se mig lycklig säger inga/ingens namn så har jag inte pekat ut någon/några

2010-05-28 @ 19:05:26
URL: http://weepee.blogg.se/
Postat av: iidaa

Klart du ska få vara lycklig :D Det önskar jag alla runt mig :)

2010-05-29 @ 19:17:47
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: weepee

Tack <3

2010-05-30 @ 08:00:10
URL: http://weepee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0