Tisdag

Idag gick jag o K till skatteverket
vi skulle fixa några papper inför det stora uppdraget
men blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss
men det kommer ju säkert att ordna sig

så K fick fixa några papper från sitt hemland
så han var tvungen att åka upp till sitt o fixa dessa med sin pappa
över telefon

sen så träffade jag A nere i stan vi skulle ju vänta på
O som aldrig kom han har ju alltid en massa ursäkter
men det är ju vi vad vana vid

så vi tog oss en promenad till mc tog en fika
vi tog oss 2 stora latte och mcflurry-marängsviss
och 2 vanilj/jordgubbspaj
var så gott

sen så tog vi o satte oss i parken ett tag
sen så gick bjöd jag A på en falafel i pita
och jag tog kyckling i pita
så vi gick till parken igen o satte oss kollade lite o så kom det en person som vi
inte ville se men han såg nog inte oss
men sen så gick jag hem o A gick hem
sen kom K och vi gick ner till stan vi skulle skriva ut några papper på biblioteket
sen åkte vi hem till hans syster
han skulle fixa lite hemma
satt där ett tag
sen hem fixa tvätten
sen sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0