Torsdag

Idag gick jag,P,K ner till stan jag skulle till soc kl 11
och det var så varmt ute så man var ju helt svettig när man kom fram
sen så var jag där i ca 25 min
och sen så kom J,A och hämtade mig o K
vi åkte ner till stan för att hämta upp P
åkte till city för att J,A skulle köpa fikabröd
sen åkte vi hem till P satte oss o drack kaffé och åt blåbärskaka
sen så åkte vi ner till stan igen släppte av P han skulle till AF
sen så åkte jag,K,J,A till transåssjön kände på vattnet
och kollade lite där sen så åkte vi alla upp till O
för A skulle hjälpa han med katternas klor
sen så gick vi upp till A
sen så ville O köpa fika bröd
så O och J åkte till ica maxi
sen så satte A på kaffé och sen så fixade jag saft till K
sen så gick vi ner o satte oss på gräset och drack kaffé och åt kaka
sen satt vi där o tjötade tills killarna börja tjata om att det börja regna
så vi var ju tvungna att gå in
sen så kom ju F hem
sen så satte vi oss i soffan A skulle ju spela spyro
sen kom S och K
sen så tog jag o K bussen till stan o sen tog jag min buss och K sin
så jag åkte hem o gjorde mat
ris och kyckling
nu sitter jag o väntar på att K ska komma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0