Födelsedag

Så nu är man ju ett år äldre
men jag tycker ju inte det känns sån skillnad
idag har en massa vänner skickat sms och fått hur många grattis
på facebook

alltid kul att veta att man är omtyckt

idag ska jag ta mig en promenad upp till A
var ju ett tag sen jag var med henne

vi ska sitta och göra lite saker med mitt scrapbook
får sevad vi kommer hitta på men blir nog att vi gör
bordsplaceringskort till kalaset på lördag

ska bli kul att se vad man får då
igår fick jag 4 par sockar av paula och sanna

inget stort men bara tanken som räknas
jag har sagt till dom flesta att jag inte behöver nått dyrt
inga jämna år jag fyller

Äntligen uppe hos A fick låna pappas busskort

så när jag kom dit satt hon ju fortfarande i pyjamas framför datorn
men sen satte A på sig lite kläder och jag satte på lite kaffe jag hade köpt med mig
2 stycken moccabakelser



denna var ju riktigt god sen så satte vi oss och fixade iordning placeringskorten inför kommande
lördag
och vi fixade 2 skyltar också
F*N vad vi var duktiga
tiden bara sprang iväg men det var kul att umgås bara vi och göra nått roligt ihop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0