Perstorp

Idag bär det av till Perstorp gick upp klockan 3:45 min buss skulle gå 4:45
sen så kom jag till gbg kl 5:50
min nästa buss skulle komma till Helsingborg kl 7:50
skulle vara framme kl 10:23 men var framme 10:15
mitt nästa tåg till perstorp skulle komma kl 11:36
skulle ju vara framme i Perstorp kl 12:15
så där stod Jasmine och väntade på mig
sen så bar det hem till dom så det blev lite husesyn sen kom Kristoffer ner och han visade mig sitt rum och sen så satte vi oss nere i köket o tjötade
sen kom Therese och Herman
sen kom också Maria Med Hugo Och Alice
sen så satte vi oss och fikade lite kakor och en god tårta
sen så spelade vi kort och satt och tjötade sen så hjälpte jag Jasmine med sina lösnaglar hon fick av Therese skitsnygga var dom verkligen
men dom ramlade av efter ett tag limmet var ju inte det bästa
sen så satte vi oss o käkade en väldigt god köttgryta med ris som Lennart gjort
sen var det nästan dags att be ge sig till Ängelholm mitt tåg skulle komma kl 18:13 men var försenat till kl 18:35 det var ju minus ute så vi frös ju som F*N
sen så kom tåget äntligen och nu sitter jag och ska snart på min buss som kommer 21:35 ha det så gott alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0