Ledig

Idag kom A och hämtade upp mig vid macken nere vid mitt
vi åkte till knalleland jag skulle kolla en ny telefon en sonyericsson spiro och en samsung
kommer inte riktigt ihåg vad den heter nu igen
men det får vi ta nån annan månad

sen så gick vi över till det andra knalleland
vi skulle hitta nått ställe att fika på så vi gick först runt o kollade i lite affärer
men hittade ju inte ett skit
sen så gick vi till ett ställe som heter eat där dom hade buffé för 99:-fick man dricka,äta så mycket man ville var pasta,tacos,pizza,sallader,kaffé
men vi orkade inte kaffét så vi pallade oss till willys skulle köpa bröd och A skulle köpa fiskbullar

sen så tog vi bilen till stan vi skulle kolla in några seconhandbutiker
så vi åkte till secondhandbutiken Geting
där hittade jag ett helt sett till speddy
en body i svart/vitt
en tröja i samma
en byxa i samma
en mössa i samma
det var i stl 50-56
totalt för 70:-
den var så söt sen den skulle ju jag bara köpa till speddy
sen så köpte jag ett par stretch byxor i svart för 50 lappen såna jag har letat efter länge

sen så åkte jag hem sen så lade jag mig i sängen o kollade på våra bästa år på datorn jag hade så ont i magen och hade ont i huvudet

sen har jag diskat och fixat ett personligt brev till Ismael så nu tar jag det bara lungt blir nog sängen snart trött som fan min man kommer hem kl 01 inatt han har vart i Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0