Loppisdagen

Idag åkte jag o K till A & F vi skulle till Dalsjöfors kolla på secondhand men det var ju så mycket folk
så att man kunde ju knappt se nått överhuvudtaget
så vi åkte ganska fort igen
sen så åkte vi till shell och pumpa däcken det var ju lite luft i alla 4
sen så åkte vi till coop vi köpte fika där K såg sin nya kompis SHREK sen åkte vi hem till P & P
och drack kaffe och käka våra goda muffins A köpte jag åt en ckokladmuffins med kolasmak,A & Speedy åt en jordgubbsmuffinsoch P åt en marsmallowsmuffins
F & P & K
fick vaniljbullar med socker på som jag köpte

sen så åkte vi till furufällan och där fanns det väldigt mycket fina saker hittade en så fin huvtröja
till speedy men dom tog ju inte kort där ska dit imorgon igen med
A & F & K ska jag köpa den och kolla lite mera
nu ska jag sova tröööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0